آیا دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا شده است ؟ - پورتال رنگی

اخبار و حوادث , بین الملل ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۴ دیدگاه

در حالی نخست وزیر زیباروی کانادا به کاخ سفید آمده است که دختر ترامپ با اینکه سمت اجرایی در کاخ سفید ندارد، در بیشتر جلسات در کنار او دیده می شد.

دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا

به گزارش روزنامه دیلی میل در حالی نخست وزیر زیباروی کانادا به کاخ سفید آمده است که دختر ترامپ با اینکه سمت اجرایی در کاخ سفید ندارد، در بیشتر جلسات در کنار او دیده می شد.

دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا

این روزنامه نوشت: یک جلسه اقتصادی در مورد افزایش نقش زنان در تجارت موجب شد تا عکاسان توجه زیاد ایوانکا به نخست وزیر کانادا را تحت پوشش قرار بدهند. اکنون نخست وزیر کانادا یک عاشق دیگر هم پیدا کرده است و او کسی نیست جز دختر رئیس جمهور آمریکا.

نکته مهم اینجاست که دو آرایشگر حرفه ای با کیف هایی پر از وسایل قبل از دیدار ایوانکا با نخست وزیر کانادا به خانه وی رفته تا وی را برای این دیدار آرایش کنند.

دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا دختر ترامپ عاشق نخست وزیر کانادا

همچنین بخوانید:  دستگیری شکارچی پسران در شرق تهران
Subscribe
Notify of
4 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
مهشید
شهریور ۱۵, ۱۳۹۶ ۲:۳۴ ق.ظ

من دوتاآرایشگروتوعکس دیدم.دوتاکیف دستشون بودبه چه بزرگی.
ایوانکاخوشگله.وبه نظرم زرنگه.یه بچه نیست که عاشق بشه.کارش به احتمال بالادلیل دیگه ای داره.

فانوس
بهمن ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ب.ظ

چه جوریا اس ارایشگرا گفتن با دو تا کیف پر رفتن ارایشش کنن این که ارایشی نداره ههههههه

رضا
بهمن ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق.ظ

اينا از اين حرفا با هم ندارند عاشق هم شدن بمب اتم هم نميتونه جداشون كنه همه كارى ميكنن اما اگر عاشقن چون امكان داره نقشه سياسى باشه ما نميتونيم الكي حرفى بزنيم وقتى هيچى مشخص نيست هيچى نميدونيمو نديديم

Anonymous
بهمن ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ق.ظ

زشته این حرفا این خانوم شوهر دارند.