روش های طبیعی جلوگیری از افتادگی پوست - پورتال رنگی

پزشکی و سلامت5 ۰۱ آذر ۱۳۹۴ بدون دیدگاه

روش های طبیعی جلوگیری از افتادگی پوست

پوست یکی از قسمت های حساس بدن است که نیاز به مراقبت دارد اما پوست برخی از مناطق بدن حساسیت خاصی دارد از جمله پوست دست و صورت. یکی از مشکلات رایج در پوست صورت افتادگی آن است که به طور معمول بعد از سن 40 سالگی بروز می کند و اغلب خانمها هم برای رفع این مشکل به پزشک متخصص مراجعه می کنند. اما باید بدانید که روش های طبیعی وجود دارد که می توان با آنها از افتادگی پوست جلوگیری کرد و یا حتی بدون مراجعه به پزشک آن را درمان کرد. در این مطلب کلید واژه بحث ما افتادگی پوست است که اگر با ما همراه باشید یقینا برای تان کاربردی خواهد بود.
افتادگی پوست
اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که دوست دارید از افتادگی پوستتان پیشگیری کنید ما در ادامه راهکارهای عملی این هدف شما را ارائه کرده ایم.

توصیه ها و روش های عملی برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست:

درحالی که درمان های پزشکی می توانند در افراد میانسال و یا مسن باعث درمان افتادگی و یا شل شدن پوست شوند. ولیکن مطالعات و تحقیقات جدید در دانشگاه هاروارد نشان داده که راهکار بسیار ساده در مورد پیشگیری از این عارضه، مصرف گوجه فرنگی، هندوانه و اسفناج می باشد. چون این مواد غذایی باعث تحریک بدن به عضله سازی می گردند و اگر فردی به طور منظم، یکی از این مواد غذایی را استفاده نماید، می تواند تا حد زیادی از افتادگی و شل شدن عضلات و باطبع آن از بد قیافه شدن پوست خود جلوگیری نماید.
در ضمن برخی متخصصان علوم سلامت و زیبایی معتقدند که استفاده از گروه مرکبات به دلیل دارا بودن ویتامین C سبب کلاژن سازی و جلوگیری از ترک و چروک های پوستی می شوند. بنابراین، افرادی که در فصول سرد سال روزانه از مرکبات استفاده می کنند، کمتر دچار مشکلات مرتبط با سلامت پوست می شوند.
روش های طبیعی جلوگیری از افتادگی پوست
قدم بعدی شاداب کردن پوست است که برای رسیدن به این هدف باید گفت که استفاده منظم از جوانه ها مانند جوانه گندم و ماش می توانند باعث طراوت و شادابی پوست شوند؛ چون این مواد غذایی حاوی ویتامین های گروه B بالایی هستند که برای سلامت سلول های پوست لازم می باشند.

همچنین بخوانید:  رهایی از گرمازدگی با روشهای سنتی

پس تا می توانید از مواد طبیعی و سالم برای مراقبت از پوست خود بهره بگیرید و از سایر روش های پر هزینه که ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشند بپرهیزید.

پورتال رنگی _ روش های طبیعی جلوگیری از افتادگی پوست
منبع: سیمرغ

برچسب ها
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments