نباید مرا اعدام کنند، کسی که با زنم ارتباط داشت را کشتم ! - پورتال رنگی

اجتماعی , اخبار و حوادث ۰۹ مهر ۱۳۹۵ ۲۴ دیدگاه

مردی که بخاطر خیانت همسرش به وی و داشتن رابطه پنهانی دست به جنایت زده است می گوید، نباید اعدام شود.

گفته های وی در دادگاه بازتاب زیادی داشت. برخی از مردم گفته های وی را تایید کردند و برخی دیگر او را محکوم کردند که نباید خودش تصمیم به انتقام می گرفت.

شما هم می توانید با خواندن این خبر نظرات خود را برای ما از طریق فرم زیر ارسال نمایید.

 

سعید متهم به قتل وقتی برای خرید از خانه خارج میشد در برابر رضا مقتول که تصور می کرد با همسرش رابطه پنهانی دارد روبرو شد و با چاقو وی را به قتل رساند.

شامگاه پنجم اردیبهشت سال ۹۳ برای خرید نان از خانه بیرون رفته بود که با مردی درگیر شد و پس از کشتن او با ضربات چاقو از محل جنایت گریخت. وی پس از ۱۰ ماه فرار به‌ خاطر عذاب وجدان خود را به پلیس معرفی کرد و قتل را پذیرفت.

وی در جریان محاکمه پس از اقرار به جنایت، به قضات دادگاه گفت: یک ماه پیش از قتل متوجه شده بودم رضا برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌ کند. ضمن اینکه احساس می‌ کردم همسرم با این فرد ارتباط دارد. تا اینکه روز حادثه در پاکدشت ‌به طور اتفاقی رضا را دیدم و با هم درگیر شدیم. بعد هم با ضربات چاقو او را به قتل رساندم.

قاضی اصغر عبدالهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری و مستشارانش پس از رسیدگی به پرونده، سعید را با توجه درخواست اولیای دم، به قصاص محکوم کردند.

بنابه این گزارش، قاتل پس از صدور حکم قصاص در اعتراض به این رای ادعا کرده مقتول با همسرش رابطه داشت و بخاطر مهدور الدم بودن باید کشته می شد و مجازات اعدام وی اشتباه است.

همچنین بخوانید:  دیگر صدقه دادن رای آور نیست

با این اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارجاع داده شد تا قضات با بررسی تخصصی تر تصمیم نهایی را بگیرند.

 

منبع: روزنامه جام جم

Subscribe
Notify of
24 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
آبان ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷ ب.ظ

با توجه به توضيحات عزيزان اگر خانم از شوهرش خوشش نمياد اگه طلاق سخته ميتونست متاركه كنه و جاى ديگرى زندگى كنه ولى با اين اقا زندگى كرده و اگر خانم خيانت كرده بنظر من خانم شوهرش رو از لحاظ روانى أديت وأزار داده تا مدى كه اين اقا تعادل روحى آش رو از دست داده و مرتكب قتل شده.
پرداخت به اين موضوع بايد با بررسى تمام جوانب باشه و با يك تيتر و اطلاعات ناقص إظهار تظر خيلى منطقى و دقيق نيست.

بهار
آبان ۱۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۵ ق.ظ

از کجا معلوم که در ارتباط بودن یا چشم داشته شاید این توهمات قاتل باشه یا اینکه سر چیز ذیگه ای دعوا کردن حالا انداخته گردن زنش یا مقتول

Anonymous
آبان ۱۲, ۱۳۹۵ ۳:۲۲ ب.ظ

نباید کشته بشه اگر حقیقت داره زن باید اعدام بشه

انسان
آبان ۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۵ ب.ظ

براي اينكه عدالت برقرار بشه بايد قاتل قصاص بشه وگرنه اگر قرار باشد در قانون استثنا قائل شويم هر كسي به خودش اجازه مي دهد با اين بهانه دست به كشتار مردم بزند،در جامعه قانون وجود دارد و براي همسر اين آقا و فرد مقتول در صورت اثبات خيانت مجازات لازم در نظر گرفته مي شد.پس براي جلوگيري از بروز مجدد چنين اتفاقاتي بايد قصاص صورت گيرد

Anonymous
آبان ۲, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب.ظ

سلام
به نظر من قتل اون پسر اشتباه بوده و تو این موارد باید بررسی بشه که آیا زن تمایل به رابطه داشته یا خیر اگر مزاحمت بوده پسر باید مجازات میشده اونم قانونی ولی اگه ایراد از زن بوده زن باید کشته میشده نه پسر

Anonymous
مهر ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ق.ظ

مردم که نباید خودشان مجری قانون شوند. !!!!! کشتن به هر شکل و بهانه مردود است. راستی یک سئوال اگر این اتفاق بر عکس بود باز ان عده که می گویند اینکار درست است همین نظر را دارند که خانم اشان کار خوبی کر ده که شوهرش را کشته.؟ پس قانون ظلاق و جدایی برای چیست؟

بینام
مهر ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ق.ظ

باید در صحنه بوده باشه که قتل حق شماست.

آراد
مهر ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۰ ب.ظ

در ادامه صحبتهایم:
لازم به ذکر است که اگر واقعا چنین چیزی هم وجود داشته، مشکل از مرد است که نتوانسته نیازهای مادی و بویژه معنوی همسرش را تامین کند!!!! که همسرش به بیراهه کشیده شود. البته من از زنان هم حمایت نمیکنم چون اگر چنین چیزی واقعا وجود داشته باشد، مرد میتواند با جمع‌آوری مدرک معتبر بدون ارتکاب هیچگونه خلافی بدون پرداخت مهریه زنش را طلاق دهد نه اینکه مرتکب قتل و … شود!!!!

آراد
مهر ۲۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۵ ب.ظ

به نظر من براساس یک حدس و گمان که این آقا (سعید) در ذهنش شکل گرفته، نمیتوان گفت که مقتول با همسر سعید ارتباط پنهانی داشته. ممکن است این زاییده ی فکر مسموم سعید به علت وجود مشکل در زندگی زناشویی خود با همسرش باشد. سعید به هیچ عنوان نباید این اقدام عجولانه و غیرمسئولانه را انجام میداد، و شاید حکم قصاص از طرف اولیای دم نظر درستی باشد چون علاوه بر قتل، حمل سلاح سرد هم خود جرم بزرگی است.

Anonymous
مهر ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق.ظ

عصر حجر

مجد
مهر ۲۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب.ظ

با یدقوانین تغیرکند هیچ انسانی به هردلیلی حق گشتن کسی راندارد .بجزاینکه ایا اصلا چنین اتفاقی افتاده یا خیالات مردبوده به هردلیل مرد حق گشتن نداشته ..

Anonymous
مهر ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۲۷ ب.ظ

نود درصد خیانت های خانم ها مسببش آقایون هستند

محمدرضا
مهر ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب.ظ

قانون به زن حق طلاق نداده وهمین نابرابری مایه این بدبخیهاست زن شوهرش را نمیخواهد به هر دلیلی چه باید کرد خیانت اجباری شده و راه دیگری زن بیچاره ندارد و مرد از روی حسادت و کینه این کا را کرده چون زنش اورا نمیخواهد مشکل از شوهر است نه زن کشتن در هیچ کجای قران نیامده حتی برای خیانت مگر کسی بزور به زنش تجاوز کند که قانون اعدامش میکند مردم که مجری قانون نیستند نامردی در خوی دخترش را به بدبینی با تفنگ کشت در امریکا اگر دختری آبروریزی کند پدر ش خود را میکشد چون او مسیول… بیشتر بخوانید »

Anonymous
مهر ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب.ظ

هيچ كس نميتونه راجع به بقيه به اين راحتي قضاوت كنه شايد زنش بي گناه باشه وهيچ كار خطايي انجام نداده باشه ولي اگر كار نادرستي اين وسط بوده با جمع اوري مدارك زنشو طلاق ميداد كشتن چه كاري

Anonymous
مهر ۱۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ق.ظ

اگر به طلاق اینجور زنها متوسل بشی روی زمین و اسمونا را سیاه میکنن

Anonymous
مهر ۱۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب.ظ

زن وقتی ازادم خوشش نیاد بایدبه سرنوشتش بسپری.پس طلاق روبرای چی گذاشتن یک رابطه وقتی ارزش داره که طرف ادموباعشق دوست داشته باشه.

مهریه داده
Reply to  Anonymous
مهر ۱۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ب.ظ

سلام دوستان …طلاق …فکر کردی به همین راحتی هاست ….زن خیانت کار هم باشه باید مهریشو بدی ….واقعا قانون بد و افتضاحیه .زن خیانت کرده …باید پاداشش که همون مهریه س باید بدی …پس اون بچه های طلاق رو چکار باید کرد …واقعا قانون خوبی نیست

Anonymous
مهر ۱۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ب.ظ

چون حدس میزده کشته…خب اگر زنش با اون بوده یعنی از این خوشش نمیومده ..خیلی راحت ولش میکرد زنش رو چرا خودش رو بدبخت کرده دیوونه.

Anonymous
مهر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب.ظ

اگر واقعا این دونفر باسعید این کارو کردن حق هردوشون بود که بمیرن سعید حق داره بی گناه مردا خیلی بدبختن چون به زنش اعتماد داشته حقش این نبود که بهش خیانت بکنه زنیکه آشغال

Anonymous
مهر ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق.ظ

اگر واقعا نظر داشت حقش بود. داننده

Anonymous
مهر ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق.ظ

واقعااگر رضا به همسر سعید چشم داشته حقش همون کشتن بود و اعدام سعید اشتباه است