نحوه ست کردن لباس با رنگ قرمز - پورتال رنگی

مد و پوشاک , نکات مد و پوشاک ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ۵ دیدگاه

نحوه ست کردن لباس با رنگ قرمز

قرمز رنگ عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر و گاهی نماد جرم و گناه است. رنگ قرمز در کنار زرد و آبی یکی از سه رنگ اصلی است. نماد رنگ قرمز مربع است. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده ی هیجان و شورش است.

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند

رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب می شود و فرد با دیدن این رنگ به هیجان می آید و جنب و جوشش بیشتر می شود. وقتی در جایی می خواهید جلوه ی خاصی داشته باشید از رنگ قرمز استفاده کنید و ببینید چه قدر در دید بقیه تاثیر می گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری است، نشان دهنده ی اعتماد به نفس فردی است که لباس قرمز پوشیده. رنگ قرمز بسیار برای افرادی که پوست سفیدی دارند مناسب است و آن ها را جذاب و زیباتر نشان می دهد.

قرمز در کنار رنگ ها

این رنگ در زمینه ی سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا می کند ولی در زمینه ی بنفش شدت خودش را از دست می دهد. در زمینه ی رنگ زرد چشم را خیره می کند. رنگ قرمز وقتی در زمینه ی سفید قرار می گیرد از درخشش کم می شود. ولی اگر در زمینه ی رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود می گیرد. نمادهای رنگ قرمز گرمای تابستان و نماد جنوب و عزم راسخ و اعتماد به نفس ‌و‌ … می باشد.

همچنین بخوانید:  اصول ست کردن لباس جین

نحوه ست کردن لباس با رنگ قرمز

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی

این بستگی به سلیقه خودتان دارد که بخواهید چه قدر از رنگ قرمز در لباس هایتان استفاده کنید. می توانید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کیف و کفش قرمز به آن لباس جلوه ی خاصی بدهید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست می شود و بسیار ترکیب رنگ قشنگی را ایجاد می کند.

ست لباس قرمز با سبز

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند.

قوانین مهم در ست کردن لباس زنانه

یکی از قوانین نا‌نوشته برای رسیدن به ظاهری مناسب، ترکیب درست لباس‌ هاست اینکه چه بلوزی را با چه شلوار یا دامنی هماهنگ کنید و همسو با آن سراغ چه مدل کیف و کفشی بروید، ما مثل همیشه در این صفحه به شما ایده‌های کوچکی می‌دهیم برای اینکه از لباس‌ های‌تان در مهمانیهای زنانه بهترین ترکیب را بسازید. پیشنهاد این شماره مادرست مثل شماره پیش، رفتن سراغ رنگ‌های گرم و شاد است. رنگ‌هایی که شما را به پیشواز تابستان می‌برند

رفتن سراغ کیف‌های شلوغ کمی جسارت می‌خواهد و بیشتر ازآن زکاوت. اگر این کیف‌های پر نقش و نگار تابستانه را می‌پسندید کافی است درست مثل مدل پیشنهادی ما از ترکیب رنگی همان کیف در پوشش‌تان استفاده کنید.

یک بلوز ساده به رنگ آبی آسمانی، تندی رنگ گرم نارنجی را به خوبی متعادل می‌کند.

به ترکیب رنگ کرم با رنگ نارنجی و آبی هم دقت کنید!

بلند و آزاد!

تونیک‌های بلند و گشاد به خصوص با گرم‌تر شدن هوا بهترین انتخاب برای دوره‌همی ساده و خانوادگی هستند.

همچنین بخوانید:  مدل جدید آرایش مو عروس به سبک اروپایی

اگر شما هم مثل نمونه پیشنهادی ما سراغ طرح‌هایی با خطوط کشیده و مورب بروید، می‌توانید گشادی این تونیک‌ها را به نفع خودتان تمام کنید بدون اینکه ذره‌ای چاق‌تر به‌نظر بیایید!

ترکیبی متفاوت!

به همنشینی رنگ زرد و طوسی فکر کنید؛ این ترکیب رنگ از آن دسته ترکیب‌هایی است که در تابستان امسال می‌تواند جلوه متفاوت‌تری در مهمانیهای زنانه به ظاهر شما بدهد!

طوسی از آن رنگ‌هایی است که با وجود وقاری که در خودش دارد به خاطر سردی ظاهرش، نباید تنها سراغش رفت.

بهترین ترکیب برای زنده کردن حال و هوای تابستانی دراین رنگ هم رنگ گرم و پر نشاط زرد است!

یک شومیز ساده!

یک شومیز سفید ساده همیشه به کارتان می‌آید.اگر خیال دارید شومیزتان را با یک رو لباسی بپوشید بهتر است سراغ نمونه‌های برش‌دارش بروید. این برش‌ها یا در اصطلاح خیاطی ساسون به خوش‌ترکیب ایستادن شومیز روی اندام شما کمک می‌کند.

انتخاب رنگ سفید برای شومیز دست شما را باز می‌گذارد تا آن را با هر رنگی که دوست دارید هماهنگ کنید.

ترکیب شومیز با شلوار جین همشه جواب می‌دهد. به‌خصوص اگر ترجیح می‌دهید اسپرت به نظر بیایید.

زندگی رنگی با پورتال رنگی

Subscribe
Notify of
5 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
رزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶ ۱:۰۲ ب.ظ

رعایت همین نکات باعث میشه شیک پوش بنظر برسیم.

رزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶ ۱:۰۱ ب.ظ

ترکیب رنگها در لباس خیلی خوب گفته شده بود. هایت همین نکته های ری

مهشید
شهریور ۱۴, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ب.ظ

صحیح.
قرمزوسبزخیلی جالبن.وقتی جزوه مینویسم ازاین دورنگ استفاده میکنم.
عجب چیزی میشه.
یغنی فقط دوست دارم جزوموبخونم.
:-)

sima
شهریور ۱۴, ۱۳۹۶ ۴:۳۷ ب.ظ

خیلی جالب بود . ممنون . خیلی از خانم ها و حتی آقایون رنگ قرمز را دوست ندارند در صورتیکه انواع رنگ قرمز هست، قرمز تیره ، عنابی، زرشکی تیره همه نوعی قرمز هستند و فوق العاده شیک هستند. لباس قرمز، جذابیت پوست گندمی یا کمی تیره را بهتر جلوه میده و افرا د سفید پوست را بشاش نشون میده.

اشی sqjrm
شهریور ۱۳, ۱۳۹۶ ۹:۱۸ ب.ظ

کمک خیلی خوبی بود با سپاس