چگونه پوست کدو حلوایی را بکنید - پورتال رنگی

گوناگون ۳۰ آبان ۱۳۹۴ یک دیدگاه

چگونه پوست کدو حلوایی را بکنید

در خیلی از دستور غذا ها از کدو حلوایی استفاده شده است. کدوحلوایی جزو سبزیجات پر خاصیت و بسیار خوشرنگ است. حتما این سبزی شگفت انگیز را دیده اید و با خود فکر کرده اید که چطور می شود از آن استفاده کرد؟! حق با شماست. کدو حلوایی هم دارای شکل متفاوت و هم بزرگ و سنگین است. اما اگر یاد بگیرید که چطور از آن استفاده کنید می توانید غذاهای لذیذی بپزید. کدو حلوایی را می توانید پخته، سرخ کرده، کباب و یا پوره کنید.
کدو حلوایی

طریقه پوست کندن کدوحلوایی

ابتدا کدو حلوایی را بشویید و خوب خشک کنید. از خشک شدن کامل کدو حلوایی مطمئن شوید تا از لغزیدن چاقو به روی آن و بریدن دستتان جلوگیری شود.
حدود 1 تا 2 سانتیمتر ته کدو حلوایی را بریده و دور بیندازید. سپس کدو را از بالا به سمت پایین برشی عمیق بزنید تا کدو به دو قسمت تقسیم شود. با قاشق تخم های کدو حلوایی را خارج کنید و کنار بگذارید. اگر کدو خیلی بزرگ بود می توانید هر نیمه را به دو قسمت دیگر برش بزنید.
حالا برای کندن پوست کدو حلوایی از یک پوست کن سبزیجات استفاده کنید. با پوست کن پوست کدوحلوایی را بکنید. اگر پوست کن شما به هر دلیلی برای این کار مناسب نیست از یک چاقو استفاده کنید. این کار مانند کندن پوست سیب زمینی های خیلی بزرگ است. چه از چاقو استفاده می کنید چه پوست کن، حتما مراقب دستان خود باشید.
چگونه پوست کدو حلوایی را بکنید
بعد از کندن پوست کدوحلوایی، گوشت نارنجی و زیبای آن نمایان می شود. حالا می توانید آن را برش داده و یا مربع مربع خرد کنید. نوع خورد کردن آن بستگی به دستور آشپزی شما دارد.
کار تمام شد. دیدید که پوست کندن کدو حلوایی بسیار ساده بود. شما می توانید غذاهای بسیار خوشمزه ای با کدوحلوایی بپزید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شود.

همچنین بخوانید:  جدیدترین عکس محمدرضا گلزار با خواهر زاده هایش

ترجمه ویژه پورتال رنگی _ چگونه پوست کدو حلوایی را بکنید

Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
allameh
آذر ۴, ۱۳۹۴ ۴:۲۵ ب.ظ

بهترین کار اینکه کدو حلوایی را قاش کنید وبه اندازه ایی که پوست در آب قرار بگیرد در کمی آب جوش بجوشانید در عرض دو دقیقه پوستش کنده میشه . راحت.