دسر هندوانه و طرز تهیه آن - پورتال رنگی

دسر و بستنی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

دسر هندوانه و طرز تهیه آن

دسر هندوانه و طرز تهیه آن : هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
تابستان و هندوانه دو یار جدا نشدنی هستند. هندوانه تقریباً در همه جای دنیا پیدا می‌شود و بااینکه می‌توانیم در تمام طول سال از بازار هندوانه بخریم اما فصل هندوانه تابستان است که در این فصل بهترین کیفیت را داشته و بسیار شیرین است. بنابراین در مطلب طرز تهیه یک نوع دسر هندوانه را برای شما در نظر گرفته ایم. نوش جان

مواد لازم دسر هندوانه

  • آب هندوانه : ۳ لیوان
  • خامه پاستوریزه : ۱ پاکت یا یک لیوان
  • بستنی ساده وانیلی : ۱ لیوان
  • پودر ژلاتین : ۴ قاشق غذاخوری
  • شکر : ۱ لیوان پر

دسر هندوانه و طرز تهیه آن

طرز تهیه :

پودر ژلاتین را با کمی آب سرد نصف لیوان خیس کنید … بعد از ۱۰ دقیقه روی بخار آب بگذارید تا به روش بن ماری کم کم گرم شده و کاملا حل شود .
ژلاتین که حل شد در صورتی که میخواهید از رنگ خوراکی اضافه کنید به ژلاتین حل شده اضافه کرده و خوب بهم بزنید تا یکنواخت رنگ در آب ژلاتین حل شود .
در مخلوط کن آب هندوانه و خامه و بستنی و شکر را ریخته و خوب هم بزنید تا یک دست شود . سپس ژلاتین آب شده را به مواد بالا اضافه کنید و دوباره خوب مخلوط کنید . قبل از ریختن مایع در قالب حتما طعم دسر را بچشید اگر به نظرتان کم شیرین آمد به آن مقداری دیگر شکر اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.سپس دسر آماده شده را در قالب مورد نظر ریخته و در یخچال بگذارید حداقل ۴ تا ۵ ساعت بماند تا خود را بگیرد.

همچنین بخوانید:  دستور تهیه کیک دسر نارگیل و بادام شکلاتی

پورتال رنگی _ دسر هندوانه و طرز تهیه آن _ portal.taroot-card.com
منبع : ashpazonline.com , hamshahrionline.ir

برچسب ها
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments