گرانترین ماشین های سال 2017 - پورتال رنگی

خودرو ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ یک دیدگاه

طی چند سال اخیر تعداد ابر ماشین های عرضه شده در بازار جهانی بسیار زیاد بوده است و تعداد زیادی از سازندگان مستقل و استارت‌آپ‌ها نیز وارد این بازار شده‌اند. مانند همیشه قیمت یکی از مهمترین فاکتورهای مرتبط با اتومبیل است. با نقدستان همراه باشید تا گرانترین ماشینهای سال 2017 را بشناسید.

همانطور که گفته شد قیمت یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین جایگاه و خریداران هر خودرویی می‌باشد. در این لیست به خودروهایی پرداخته شده که در سال 2016 و 2017 تولید شده یا به دست صاحبانشان خواهند رسید و در بین گرانترین خودروهای جدید جای می‌گیرند. البته قیمت دقیق و نهایی همه‌ی این اتومبیل‌ها مشخص نشده است و برای برخی از آنها از قیمت تخمینی استفاده شده است.
با این مقدمه می‌رویم به سراغ 20 خودرویی که گرانقیمت‌ترین‌های سال 2016 و 2017 خواهند بود:

 

گران قیمت ترین ماشین های 2017

به گزارش رتال رنگی به نقل از thedrive تازه به ماه آوریل رسیده ایم و شرکت های تولید کننده ماشین مانند مرسدس و لامبورگینی از محصولاتی خیره کننده رونمایی کرده اند.

در این مقاله تعدادی از گران قیمت ترین ماشین های ۲۰۱۷ را گرد آوری کرده ام. از SUV تا کوپه این ماشین ها باعث می شوند هرکسی دوست داشته باشد حتی یکبار هم که شده پشتشان بنشیند.

می خواهید بیشتر با این ماشین ها آشنا شوید پس اسکرول کنید و پایین بروید:

۱- لامبورگینی در نمایشگاه ماشین ژنو هوراکان را به نمایش گذاشت که ماشینی بی نقص است. هوراکان ۵٫۲ لیتری است با موتور V10 که قدرت ۶۴۰ اسب بخار را تولید می کند.

همچنین بخوانید:  تصاویر دیدنی آئودی S4 آوانت سال 2016

گرانترین ماشین های سال 2017

این ماشین ۲۷۵٫۰۰۰ دلاری می تواند تنها در ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت ( ۹۶ کیلومتر بر ساعت ) برسد. هوراکان اخیرا در مسیر مسابقه Nürburgring Nordschleife توانست یک رکورد جدید ثبت کند: ۶ دقیقه و ۵۲٫۱ ثانیه.

گرانترین ماشین های سال 2017

۲- مرسدس گران قیمت ترین SUV در دنیا را تولید کرد: G650 Landaulet. قیمت این ماشین ۶۶۶٫۴۰۰ دلار است.

گرانترین ماشین های سال 2017 کدامها هستند؟

این آف رودر حدود ۲ فوت از زمین فاصله دارد و پارتیشن شیشه ای اش نیز درست مانند لموزین است. صندلی های عقب ماشین همچنین برنامه ماساژ دارند و طوری برنامه ریزی شده اند تا دقیقا حرکات ماساژ را تقلید کنند.

گرانترین ماشین های سال 2017

این SUV مرسدس موتو V12 biturbo دارد که ۶۳۰ اسب بخار تولید می کند و گشتاورش ۷۳۸ در هر فوت است. پاییز تنها ۹۹ ماشین ساخته و فروخته شد، اما این ماشین هنوز در آمریکا فروخته نمی شود.

گرانترین ماشین های سال 2017

۳- رولز رویس امسال در نمایشگاه ماشین ژنو از ماشینی پرده برداری کرد که در واقع با الماس رنگ آمیزی شده بود. رولز رویس در ساخت رنگ این ماشین از الماس واقعی استفاده کرده است!

گرانترین ماشین های سال 2017

نام این رنگ ” الماس استارداست ” است که در قسمت بالایی ماشین از آن استفاده شده است.

گرانترین ماشین های سال 2017

رولز رویس درباره اینکه هزینه رنگ آمیزی ویژه این ماشین چقدر بوده چیزی نگفته است، قیمت این ماشین ۳۰۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده و مخصوص کسانی است که کلکسیون ماشین جمع آوری می کنند.

گرانترین ماشین های سال 2017

۴- فراری ۸۱۲ زیبا و فوق العاده سریع برای اولین بار اوایل مارس در نمایشگاه ماشین ژنو رونمایی شد.موتور ۶ لیتری V12 که توانایی تولید ۷۸۰ اسب بخار را دارد نیز در آن به کار رفته.

همچنین بخوانید:  عکسهای نسل جدید مزدا 3 مدل 2016

گرانترین ماشین های سال 2017

این زیبای ایتالیایی می تواند در ۲٫۹ ثانیه به شتاب ۶۰ مایل بر ثانیه برسد و بالاترین سرعتش نیز ۲۱۱ مایل بر ساعت است. قیمت این ماشین هنوز اعلام نشده است اما این ماشین جایگزین فراری F12 برلینتا می شود که قیمتش از ۳۲۰٫۰۰۰ دلار شروع می شود.

گرانترین ماشین های سال 2017

۵- نسل دوم سوپر سیریس مک لارن مانند منظره ای زیباست که فقط باید نگاهش کرد. مک لارن ۷۲۰S جدید موتور V8 توربوشارژ دو قلو دارد که ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

گرانترین ماشین های سال 2017

چراغ های جلوی این ماشین بسیار خاص هستند و حتی روی برخورد هوا با ماشین نیز تاثیر دارند.

گرانترین ماشین های سال 2017

بالاترین سرعت آن ۲۱۲ مایل بر ساعت است و می تواند در ۲٫۸ ثانیه به شتاب ۶۰ مایل بر ساعت برسد. قیمت ۷۲۰S حدود ۲۹۰٫۰۰۰ دلار است.

گرانترین ماشین های سال 2017

۶- چون یک ماشین استیشن است آن را دست کم نگیرید. پورشه پانمرا اسپرت توریسمو با موتور تووین توربو V6 خود می تواند ۵۵۰ اسب بخار تولید کند.

گرانترین ماشین های سال 2017

قیمت این پورشه استیشن از زیر ۱۰۰٫۰۰۰ دلار شروع می شود. این ماشین می تواند در ۳٫۴ ثانیه به شتاب ۶۰ مایل بر ساعت برسد!

گرانترین ماشین های سال 2017

۷- در آخر نیز لامبورگینی آونتادور S بهار امسال معرفی شد، قیمت این ماشین ۴۲۱٫۳۵۰ دلار است.

گرانترین ماشین های سال 2017

 

موتور ۶٫۵ لیتری V12 که می تواند ۷۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند. قدرت موتور این ماشین باعث شده بالاترین سرعت آوانتادور به ۲۱۷ مایل بر ساعت برسد.

گرانترین ماشین های سال 2017

Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اره دیگه
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۶ ۵:۳۱ ب.ظ

اما خداییش هیچ کدوم ب پا پراید و خودروها داخلیمون نمیرسه????