خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است - پورتال رنگی

آرایش چهره ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

تولید کنندگان لوازم آرایشی، به بهترین شکل ممکن،  به نمایش و تبلیغ محصولات خود می پردازند. این طور به نظر می رسد، که بیشترین ناامنی مالی در زندگی مردم، توسط تبلیغات تولید کنندگان لوازم آرایشی به وجود می آید، تا دیگر آگهی های تجاری. بخش های بازرگانی این شرکت ها، ما را، از طریق آگهی های تجاری و نحوه ارائه محصول تولیدی، متقاعد می سازند که تولیدات آنها دارای مواد و کیفیتی است، که ما باید آنها را خریده و داشته باشیم. اما همیشه این گونه نیست.

آنچه در این مقاله آورده شده است، ارائه مجموعه ای از مواد و لوازم بیهوده و بی مصرف آرایشی است، که قطعا نیازی به آنها نداریم. پس با دقت به موارد مذکور در این مقاله توجه نموده تا پشیمان نشوید.

1- مجموعه سایه چشم بسیار گسترده

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

وقتی در فروشگاه لوازم آرایشی هستید، براحتی می توانید نیمی از حقوق خود را بابت مجموعه ایی 100 تا 200 رنگی از سایه چشم خرج نمایید. اول به نظر خیلی چشمگیر و لازم به نظر می رسد، ولی در عمل از چند رنگ محدود، استفاده می نمایید.

روش جایگزین چیست؟ استفاده از مجموعه ایی 7 تا 10 رنگی از سایه چشم های مورد علاقه تان، که با همه نوع آرایشی جور باشند.

2- شامپو همه منظوره (برای همه نوع مو)

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

گاهی فکر می کنیم انتخاب نوع (همه منظوره) شامپو، راحت ترین روش دستیابی و خرید می باشد، چون تصور ما بر این است که چنین محصولی از پس شستشوی انواع مو بر آمده و هیچگونه آسیب و زیانی به دنبال ندارد. اما همه ما با یکدیگر متفاوت می باشیم و همانگونه که لباسهای ما با دیگری تفاوت دارند، موهای ما نیز با دیگری فرق مینمایند، علاوه بر اینکه، اینگونه شامپو های عمومی، باعث ایجاد شوره سر و خشکی بیش از حد مو می شوند.

روش جایگزین چیست؟ بهترین روش، انتخاب شامپوی متناسب با نوع موی سر می باشد. اگر در مورد نوع موی سرتان شک دارید، با یک متخصص مشورت نمایید.

3- مجموعه ایی بزرگ و متعدد از قلم مو ها

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

در چنین وضعیتی، بسیاری از مردم فکر میکنند که، هر چه بیشتر بهتر. اصلا چرا نباید مجموعه ایی با 25 تا 30 عدد قلم مو خرید؟ شاید، یک روز، به آنها نیاز داشته باشیم؟ولی  عموما اینگونه نیست و بسیار غیر محتمل است که، حتی یکبار، از تمامی آنها استفاده نمایید. بجز آرایش گران حرفه، خرید چنین مجموعه ایی توسط افراد عادی، چیزی به جز دور ریختن پول نمی باشد.

همچنین بخوانید:  آموزش آرایش هیپی / مرحله به مرحله

روش جایگزین چیست؟  مجموعه ایی شامل 10 الی 12 قم مو، از انواع مورد استفاده قطعی و حتمی شما، کفایت می نماید.

4- تمیز کننده بدن و لب

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

بسیاری از مراکز آرایشی و فروشندگان لوازم مرتبط، طیف وسیع و متنوعی از تمیز کننده ها را ارائه می نمایند. بسته های آرایشی، وعده داشتن پوستی به لطافت پوست کودک می دهند. اما بیشتر این محصولات بر اساس چیزهایی بسیار ساده مانند: عسل، قهوه، نمک، روغن زیتون و امثال آنها، تولید گردیده اند. چرا به خرید چیزهایی بپردازیم که تمامی مواد اولیه آنها را می شناسیم و به سادگی می توانیم در خانه تهیه نماییم؟

روش جایگزین چیست؟ از طریق اینترنت دستورالعمل ساخت را یافته و این تمیز کننده ها را در خانه تهیه نماییم. روش دیگر، استفاده از اسفنج است.

5- کرم بوتاکس برای صورت

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

بوتاکس اثری جذاب و معجزه آسای بر روی پوست می گذارد. این ماده باعث صاف شدن پوست، و بیحس شدن عضلات می گردد. روش عمومی و درست استفاده از آن، تزریق زیر پوست است و به غیر از این روش، بوتاکس راهی برای رسیدن به عضلات ندارد. پس کرم های حاوی بوتاکس، نمی توانند اثر واقعی آن را بوجود آورند. البته خود کرم، اثرات مثبتی بر روی پوست دارد، نه به خاطر ماده بوتاکس به کار گرفته شده در آن، بلکه به واسطه دیگر مواد ضد چروکیدگی موجود در ساخت آن.

روش جایگزین چیست؟ در صورت تمایل به استفاده از بوتاکس، از یک متخصص پوست بخواهید آن را زیر پوست شما تزریق نماید.

6- ریمل مژه های زیرین

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

آنچه کاملا مشخص می باشد، اقدام تولید کنندگان مواد آرایشی بهداشتی در ایجاد نیازهای کاذب هر چه بیشتر، با حدف کسب درآمد بالاتر از این طریق می باشد. ایشان، جهت رسیدن به حدف خود، علاوه بر تولید ریمل  برای مژه های بالایی، نوع جدیدی را هم، خاص آرایش مژه های پایینی، تولید می نمایند. این محصول جدید ولی بیهوده آنها، در بعضی دختر ها احساس نیازی کاذب، در لزوم داشتن هر دو نوع ریمل ایجاد می نماید. اما در واقع، این کار باعث ایجاد تحرک بیشتر در صنعت تولید و بازار کسب و کار مواد آرایشی بهداشتی می گردد. یک ریمل معمولی و متداول هم می تواند کار این ریمل های، به اصطلاح مخصوص، را انجام دهد.

همچنین بخوانید:  گام به گام با مدل آرایش چشم دودی تیره

روش جایگزین چیست؟   از یک ریمل بسیار عالی با مارکی مشهور استفاده نمایید.

7- سرم های ضد پیرشدگی و چروکیدگی پوست

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

مردم عادت کرده اند به چیزی جادویی فکر کنند که به نحوی چهره دوره  جوانی را به صورت آنها بازگرداند، و گران قیمت بودن یک محصول، به نحوی آنها را متقاعد به جادویی بودن عملکرد آن،  می سازد. اما واقعیتی که باید بدانید این است که، هیچ محصول آرایشی بهداشتی وجود ندارد که توان نفوذ به عمیق ترین لایه های پوست را داشته، به صاف کردن چین چروک ها، از داخل،  بپردازد. تمام چیزی که می توانید بدان امیدوار باشید، صرفا یک مرطوب کننده است و یک کرم عادی مرطوب کننده قادر به انجام این کار می باشد.

روش جایگزین چیست؟ استفاده از یک کرم مرطوب کننده مرغوب، و اگر واقعا می خواهید دوباره جوان به نظر برسید، تنها راه حل، استفاده از جراحی پلاستیک است.

8- کرم کاهش تیرگی زیر چشم

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

البته، هیچکس با لکه های تیره زیر چشم، چهره جالبی نخواهد داشت. اما واقعیت اینکه، این کرم ها، بجز اندکی پوشاندن این لکه ها، آن هم به شرطی که لکه های تیره، از رگها دور باشند، کار دیگری انجام نمی دهند. و اگر علت این لکه های تیره، بی خوابی یا کم خوابی است، تنها راه حل، داشتن خواب و استراحت کافی می باشد.

روش جایگزین چیست؟ همیشه از کرم های متناسب با نوع پوست خود استفاده نمایید و در مورد لکه های تیره زیر چشم هم، باید به دنبال دلیل اصلی و برطرف نمودن آن باشید.

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل های آرایش چشم و سایه چشم مجلسی زنانه عروس 2017

9- ماسک های مرطوب کننده مو

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

نوشته ها و برچسب های روی بسته بندی ها، وعده های بسیاری می دهند: موهایی سالم، بدون دو نیم شدگی در انتها. داشتن  موهایی سالم تر مستلزم  بهبود بخشیدن وضعیت سلامتی ریشه و پیاز مو می باشد. تمام کاری این ماسک های مو می نمایند، ایجاد سهولت بیشتر در برس کشیدن مو ها است.

روش جایگزین چیست؟ به یک آرایشگر مراجعه کنید و اگر خواهان بهبودی و سلامت کامل موهای خود می باشید، تحت نظر پزشک متخصص این کار را انجام دهید.

10- استفاده از کرم های حاوی اسید (هایلاکرونیک)

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

اسید هایلاکرونیک ماده ای جهت حفظ رطوبت و کمک به تولید پروتئین های مورد نیاز، جهت کارکرد عادی و طبیعی بافت های بدن انسان می باشد. با افزایش سن، منابع این اسید کمتر و کوچکتر شده، پدیده پیری پوست آغاز می گردد.

چون مولکول های این ماده بسیار بزرگ هستند، نمی توانند از سطح پوست،  به اعماق آن نفوذ نمایند و تنها راه رساندن این ماده به لایه های عمیق تر پوست، استفاده از روش تزریق می باشد.

روش جایگزین چیست؟ از متخصص پوست بخواهید یک سری تزریق این اسید را برای شما انجام دهد.

11- حالت دهنده های بی نیاز از شستشو

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

به نظر می رسد که این حالت دهنده، تمامی مشکلات موهای شما از قبیل: دو نیم  شدگی انتها و مشکلات رنگ و غیره را برطرف می نماید. البته، چنین حالت دهنده ایی، موهایی نرم وصاف برای شما به ارمغان می آورد اما در سلامتی آن اثر و نقشی ندارد.

روش جایگزین چیست؟ استفاده از یک حالت دهنده معمولی و درمان مشکلات مربوط به مو ها، توسط یک متخصص.

12- ژل استحمام

خرید این 12 وسیله آرایشی بهداشتی پول هدر دادن است

بسیاری از ژل های استحمام، باعث خشکی شدید پوست شده، لایه محافظ آن را تخریب می نمایند. به همین علت است که باید ژل مورد استفاده خود را با دقت و احتیاط انتخاب و تهیه نمایید.

روش جایگزین چیست؟ از صابون یا ژل مناسب، با قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالا استفاده کنید.

brightside

Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments